Om foreningen

Foreningen startede efteråret 1981, da der var en masse børn der ville gå til Husflid. Derfor tog nogle ildsjæle som var medlemmer af Dansk Husflidsselskabs initiativ til en lokalforening, som siden blev til Kreativ Fritid Korsør.

Idag tilbyder vi en bred vifte af aktiviteter: dag-, aften- og weekendkurser, foredrag, fælles medlemsudflugter og hyggelige Håndarbejdscafeer.

Alle der har lyst til, at være en del af et kreativt og skabende fællesskab er meget velkomne i foreningen.

Hvis du har en god ide til nye kreative aktiviteter, workshops, kurser el foredrag, så tag endelig kontakt til foreningen og lad os drøfte det nærmere.

Du kan kontakte vores forperson Bodil på mail: bodilln@outlook.dk eller tlf.: 30325387.

Kreativ Fritid Korsør
Højbjergparken 6 A